Preferatele lunii martie

06 aprilie

Luna trecuta am descoperit o multime de produse bune, pe care abia astept sa vi le arat!


In materie de skin care am fost impresionata de crema de ochi de la Guinoit, Longue vie yeux deoarece hidrateaza foarte bine. 
Resist weekly resurface treatment 10% AHA este o premiera pentru mine, deoarece nu am mai folosit nimic de la Paula's Choice pana acum. Il folosesc o data pe saptamana seara si, in dimineata imediat urmatoare, imi simt pielea mai fina. Nu am avut pana acum nici un efect advers. 
Pentru ca folosesc un exfoliant, e neaparata nevoie sa protejez pielea de radiatiile solare. Bioderma Photoderm MAX 50+ mi se pare perfecta, mai ales ca vremea s-a incalzit si parca suntem deja vara.


Cand vine vorba despre masti, in ultima vreme sunt cam comoda, mai ales ca ajung foarte tarziu acasa si tot ce vreau sa fac este sa zac. De aceea, SOSKIN Masque Super Hydratant este perfecta, deoarece o folosesc peste noapte.
Este o premiera cand adaug la preferate un produs folosit o singura data. am avut o mostra de Dermalogica Gentle Cream Exfoliant si am ramas impresionata. In seara respectiva si a doua zi am avut un super ten, fin si luminos. Ma gandesc serios la varianta full-size, dar este incredibil de scumpa.


Faimosul beauty blender m-a cucerit. Chiar este altfel!
Din lipsa de timp, am tinut machiajul ochilor cat mai basic, asa ca partenerii mei de incredere au fost rimelul L'Oreal Millions de Cils si tusul Eye booster de la Physicians formula (review).


La final vreau sa laud deodorantul Mitchum Advanced Control. Este incredibil de bun si abia astept sa incerc si alte variante.


Pentru luna aprilie am pregatit o serie de mostre pe care planuiesc sa le consum, precum si produse nou-noute care asteapta sa fie testate. Asa ca sper sa am si mai multe preferate in viitorul apropiat :D

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii