Wycon Double Impact

02 aprilie

Exista viata dupa serviciu? Greu de apreciat. In ultimele trei saptamani am avut o perioada atat de aglomerata, incat tot ce imi doream sa fac era sa ajung acasa si sa ma culc. Din pacate, blogul a ramas neglijat. Abia din aceasta dimineata pot spune ca am revenit cat de cat la normal, asa ca mi-am trecut pe lista si o postare de weekend. 

Problema cu oboseala este faptul ca nu mai am chef de nimic, nici macar de serile mele SPA sau de experimentat machiaje si produse, ceea ce este pacat. Chiar ieri seara ma uitam prin colectia mea de make-up si am redescoperit creionul Wycone Double Impact 05, in nunatele Blu di Persia perlato si Viola perlato. Imi aduc aminte ca am vazut acest produs la o lansare la care am fost invitat si i-am facut poza. Apoi, ajungand acasa, nu mi-am putut lua gandul de la el, asa ca m-am intors si l-am cumparat.


Mi se pare foarte la indemana faptul ca un singur creion are in componenta doua nuante, ambele foarte frumoase si deosebite. Cel mai mult imi place sa le port imediat sub linia de jos a ochiului, combinate cu nuante aurii sau farduri nude.

Blu di Persia perlato:

creion de ochi albastru

Viola perlato:

Viola perlato

Formula este cremoasa si se aplica cu usurinta, insa marele meu of este faptul ca nu seteaza niciodata cu adevarat, astfel incat, chiar si dupa 10 minute, daca o stergi cu degetul, culoarea se va intinde. Asta inseamna ca, pe parcursul zilei, culorile nu vor rezista extraordinar de bine si vor incepe sa isi piarda in intensitate dupa cateva ore. Solutia pe care am gasit eu este sa aplic peste creion un fard asemanator. 

creion fard

Prin urmare, daca aveti chef de niste culori fun si vibrante, cred ca merita sa va jucati un pic cu Wjcon Double Impact.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii