Collistar Hyaluronic Acid Moisturizing lifting | review

21 mai

Astazi am fost o bloggerita de beauty serioasa si mi-am spalat o parte dintre pensulele de machiaj. Ca sa nu ma plictisesc mi-am adus laptopul in baie, am deschis YouTube-ul si am dansat ca pe vremurile bune :)) Vi se intampla si voua sau sunt singura nebuna?
In fine, dupa asemenea fapte mari, am considerat de cuviinta sa inchei seara apoteotic, cu un review la un produs care imi place mult, mult de tot, Collistar Hyaluronic Acid Moisturizing lifting.

COLLISTAR Attivi Puri Acido Ialuronico

Acidul hialuronic este produs de catre organismul uman, iar odata cu varsta volumul sau scade, lucru care contribuie la procesul imbatranirii. Datorita capacitatii sale de a absorbi si retine cantitati mari de apa, acidul hialuronic detine un rol important in garantarea nivelului optim de hidratare a tesuturilor, ajutand totodata la mentinerea fermitatii pielii. 

Hyaluronic acid moisturizing and lifting

Trebuie sa recunosc ca, din cauza marketingului exagerat care anunta ca mai toate cremele au acid hialuronic, am inceput sa nu mai cred in efectele sale "minune". Asa ca atunci cand am inceput sa folosesc Collistar Hyaluronic Acid Moisturizing lifting am fost destul de rezervata.

Il aplic in fiecare seara pe post de serum, inainte de crema de noapte, si am nevoie de doua picaturi pentru intreaga fata si gat. Textura sa seama cu un gel apos transparent, foarte fin. Avand o consistenta lichida, pipeta este foarte folositoare, deoarece ajuta la o dozare corespunzatoare. Cunoscandu-ma pe mine, cu siguranta as fi turnat jumatate in palma daca n-ar fi fost pipeta. Nu are miros.


Ce imi place foarte mult este faptul ca se absoarbe instantaneu in piele si nu lasa rezuduuri. De asemenea, pielea ramane incredibil de fina si hidratata. Si chestia asta am observat-o inca de la prima folosire. Parca tenul meu pur si simplu "bea" acest serum. De fapt, daca ajungeti prin Sephora (mai ales ca acum au 20% reducere :D) puteti sa puneti o picatura de mana si o sa vedeti imediat diferenta. 


In ceea ce priveste ingredientele, am cautat pe internet pentru a le descoperi: apa, propanediol, doua tipuri de acid hilauronic (Hialuronat de sodiu și acid hialuronic hidrolizat), Caprylyl Glicol, hidroxid de sodium, fenoxietanol si 1,2-Hexanediol. De asemenea, producatorul sustine ca, pentru a garanta maxima eficienta si pentru a profita de tot potentialul acestei substante, Hyaluronic Acid Pure Active este formulat cu trei greutati moleculare diferite care actioneaza asupra structurii pielii, asigurand trei actiuni: hidratare si lifting la suprafata epidermei (greutate moleculare mare), hidratare si actiune anti-rid la nivelul jonctiunii dermo-epidermice (greutate moleculara medie), hidratare in profunzime si stimularea metabolismului  celulelor pielii (greutate moleculara mica).

Daca aveti nevoie de un serum bun, care hidrateaza puternic, va recomand sa incercati Collistar Hyaluronic Acid Moisturizing lifting. Pe sephora.ro l-am gasit aici. Ma gandesc serios sa il cumpar iar, deoarece mai am foarte putin, pe fundul sticlutei.

Voi ce serum preferati?

You Might Also Like

0 comentarii