MAC Cremesheen Nippon

11 mai

Intalnirea mea cu micutul asta a fost pur intamplatoare. Eram la aeroport, cu bani ramasi ce trebuiau neaparat cheltuiti si cu un magazin MAC fix langa poarta noastra de imbarcare. Cred ca am petrecut acolo mai bine de 30 de minute, gandindu-ma ce as putea lua cu mine acasa. Pana la urma am ales faimosul creion de ochi Teddy si rujul MAC Cremesheen in Nippon. Recunosc ca pana sa ma decid la nuanta am facut zeci de drumuri pana la oglina, dar nu am putut rezista tentatiei de a lua o alta culoare neutra, slabiciunea mea.

ruj MAC

Rujurile din gama cremesheen sunat, asa cum le zice si numele, cremoase si infuzate cu pigmenti perlati si ingrediente care hidrateaza. Ceea ce pot sa zic ca m-a cucerit pe loc atunci cand l-am incercat este faptul ca l-am simtit foarte comod pe buze, usor alunecos, dar nu lipicios. De asemenea, cred intr-adevar ca eticheta de "cremos" il caracterizeaza cel mai bine.


Culoarea este minunata pentru primavara si vara, un roz corai foarte discret, cu insertii perlate care reflecta frumos lumina, facand buzele sa arate "juicy".

swatch Nippon

In soare puternic.


A inceput sa dispara de pe buze cam in trei ore, intr-un mod destul de "natural", in sensul ca nu a lasat urme sau pete cum fac rujurile mate sau cele inchise la culoare.

Sper ca postarea mea v-a convins sa il incercati. Vi-l recomand din toata inima!
In afara de Nippon si Russian Red, nu detin alte nunate de la MAC, asa ca ma gandesc sa imi extind colectia. Ce rujuri ati spune sa mai iau de la ei?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii