Cremele de maini L'Occitane en Provence

12 iunie

Atunci cand aud despre brandul L'Occitane en Provence ma gandesc instantaneu la cremele lor de maini, deoarece sunt mare fana. Preferata mea din toate timpurile este cea cu unt de shea, insa imi plac foarte mult si celelalte variante. Ce mi se pare convenient este faptul ca din magazin poti cumpara variante travel size, astfel incat sa iti poti face o idee despre miros si textura.


In acest moment, pe biroul de la serviciu am crema Vitoria Regia de la L'Occitane au Brasil, cumparata in vacanta din Rio, iar pe noptiera crema cu 20% shea butter, astfel incat sa imi aduc aminte sa o folosesc in fiecare seara, inainte de culcare. Fleurs de Ceirseir isi asteapta si ea cumintica randul.


Cremele L'Occitane sunt foarte hidratante si intra imediat in piele. De aceea sunt preferatele mele. Stiu persoane care folosesc acele produse care lasa mainile usor grase, insa eu nu pot suferi acest lucru, deoarece sunt destul de activa si nu am rabdare sa astept cinci minute ca sa intre in piele. 

Textura este cremoasa, iar mirosul foarte proaspat.
 

Ambalajul este foarte dragut, mai ales la varianta cu 20% shea butter, care are un vibe vintage. Singura problema este ca, daca te grabesti tare, iti ia o milisecunda de concentrare pentru a nimeri capacelul unde trebuie :D 

Daca ajungeti cumva printr-unul dintre magazinele lor (in Afi, Mall Vitan), va recomand sa incercati una dintre cremele lor. Sunt convinsa ca o sa va placa foarte tare.

Voi ce crema de maini preferati?

You Might Also Like

0 comentarii