Portfard de vancata (II)

27 iunie

M-am intors, dupa un drum luuung, cat o zi de post. Dupa un weekend in care am zacut ca o leguma si o zi de lucru destul de intensa, am deschis calculatorul cu dorinta apriga de a scrie o postare despre portfardul pe care l-am luat cu mine in vacanta. De fapt, doua portfarduri, unul in bagajul de cabina si unul in cel de cala.

Desi saracele sunt zgariate si chinuite de soarta, mi se pare ca au dimensiunea perfecta pentru ceea ce am eu nevoie cand calatoresc. M-am gandit sa impart produsele luate cu mine in doua categorii: machiaj si skin care. De asemenea, cred ca va fi util sa va spun exact ce am folosit si ce nu, cine stie, poate va ajuta si pe voi cand impachetati.


Desi stiu ca in vacanta nu ma machiez mai deloc, nu reusesc sa ma invat minte si prefer sa iau cate putin din toate, ca sa nu ma prinda cine stie ce eveniment nepregatita :) De aceea, am carat cu mine paleta Naked Urban Decay, bronzerul de la Lancome, fondul de ten Chanel si pensulele fix degeaba. In schimb, am folosit zi de zi anticearcanul de la Maybelline, blush-ul de la Rimmel care are un finsh extrem de natural si rimelul Telescopic de la L'Oreal. Unghiile mi le-am facut o data cu top coat-ul Alessandro de la Top Line, iar in zilele in care am purtat rochie am aplicat lotiunea bronzanta de la Vita Liberata. Initial m-am gandit ca va fi inutila, dar credeti-ma ca a facut o mare diferenta tinand cont ca picioarele mele sunt albe. Pentru ca am uitat sa il pun in poza, era cat pe ce sa nu mentionez si creionul Brow Wiz de la Anastasia!


Daca pe machiaj nu pun mare pret atunci cand sunt plecata in vacanta, mi se pare foarte importanta partea de ingrijire a pielii, mai ales ca e o ocazie perfecta sa folosesc miniaturile stranse pe parcursul anului. In poza puteti vedea tot ce am avut cu mine, dar mai jos o sa va spun si ce am folosit propriu-zis.


In portfardul din avion am avut servetelele demachiante de la Naturalesse. Nu le recomand in mod deosebit, dar le aveam prin casa si am zis sa le folosesc. Desi iniatial luase o masca tip cearceaf cu mine, am hotarat sa nu le provoc un atac de cord partenerilor de zbor, asa ca pana la urma am aplicat masca super hidratanta de la Soskin de care sunt indragostita iremediabil. Deoarece am dat-o intr-un strat subtire, dupa cateva ore intra total in piele, ca o crema. 
Intrucat zborul a durat in jur de 12 ore, cu putin timp inainte de aterizare mi-am hidratat zona ochilor cu Benefit It's potent, iar pe ten am folosit serumul Capture Totale de la Dior si o crema hidratanta de la REN. De asemenea, am folosit din cand in cand si crema de maini cu miere de la NUXE.


Pe langa cele de mai sus (pe care le-am folosit in avion, dar si zilnic pe parcursul vancatei), din bagajul de cala am folosit crema de corp de la Sephora, crema de fata Photoderm MAX cu SPF 50+ de la Bioderma si apa micelara din noua gama Bioderma Hydrabio, care au facut minuni cu pielea mea deshidratata dupa atatea ore de calatorie.


Pot sa spun ca, in ceea ce priveste partea de ingrijire, am descoperit produsele perfecte pentru tenul meu atunci cand vine vorba de calatoriile in conditii "vitrege" (aer uscat, praf etc). In afara de o zi in care, din cauza prafului excesiv si caldurii mi s-a incarcat tenul si m-am panicat un pic, in rest nu am avut nici macar un cos dubios, asa cum pateam in alte dati.

Sper ca postarea aceasta va inspirat pentru calatoriile pe care le veti face in aceasta vara. Va pup!


You Might Also Like

0 comentarii