Preferatele lunii mai

05 iunie

A venit vara si, implicit, vacanta e dupa colt. Saptamana viitoare sunt intr-un business trip, iar apoi gata, 10 zile ma duc sa ma relaxez! Daca am timp, mi-ar placea sa fac cateva postari despre ce iau cu mine, dar pana atunci, va las cu preferatele lunii mai.


Pentru ca soarele straluceste tot mai tare si perioada petrecuta in lumina creste, am schimbat crema cu SPF 30 pe Bioderma Photoderm Max SPF 50+. Imi place textura si intra repede in piele. Imediat dupa, aplic primerul smashbox Photo Finish, care are rolul de a acoperi toti porii. Sub ochi folosesc crema de ochi Benefit It's Potent!. Este o mostra pe care am primit-o la ultima vizita in magazin si, desi pe net nu are reviewuri extraordinare, pot sa zic ca m-am inteles bine cu ea pana acum.


Desi sunt fana unturi de corp, in ultima perioada am folosit ba o lotiune de la Sabon, ba Elizabeth Arden Green Tea Bamboo Honey Drops Body Cream. Aceasta din urma este hidratanta si are un miros fresh, potrivit pentru dimineata. La dus m-am bucurat de cream body wash de la Laura Mercier. Mirosul este divin.


In ceea ce priveste machiajul, stiu ca v-am mai aratat paleta Lolita de la Marc Jacobs, insa recunosc ca de cand am deschis-o, nu am prea lasat-o din mana. Culorile sunt foarte frumoase, potrivite pentru machiajul de zi de zi. Pe unghii am purtat Wjcon 193 (aici vedeti cum arata pe unghii).


Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii