Despre multimasking

21 iulie

Despre multimasking am auzit prima oara anul trecut, intr-un filmulet de pe YouTube. Am retinut informatia, mi s-a parut interesant si cam atat. In ianuarie, cand am fost plecata in vacanta, am intalnit acelasi concept intr-una dintre revistele din avion.

Ce este multimasking?
Folosirea mai multor masti de fata in acelasi timp pentru a raspunde nevoilor diferite ale tenului. Mai exact, daca zona T este uleioasa, poti folosi o masca matifianta, daca pe barbie ai multe cosuri, poti utiliza un amestec cu argila. In cazul in care zona obrajilor este deshidratata (cazul meu), atunci o masca hidratanta este perfecta. Gatul are nevoile sale speciale, deci neaparat trebuie folosit un produs pentru fermitate.


Dar functioneaza, ma veti intreba?Eu am folosit de trei ori pana acum masti diferite in acelasi timp si rezultatul a fost promitator. Pentru hidratare (deci zona obrajilor) am utilizat Andalou Avo Cocoa Skin Food Mask, pentru curatare (zona nasului si barbiei) am aplicat Clarins Doux Peeling, iar pe frunte am folosit REN Glycolactic Radiance Renwal Mask, deoarece vreu sa scap de niste pete destul de vizibile.

Voi ati incercat pana acum sa combinati mastile?

You Might Also Like

0 comentarii