Preferatele lunii octombrie

13 noiembrie

Uitandu-ma la produsele preferate din luna octombrie, mi-am dat seama ca m-am cam rasfatat putin cu branduri un pic mai luxury.


De dimineata, am inlocuit din cand in cand crema hidratanta cu serumul de la Estee Lauder - Idealist. Ca si baza de machiaj am folosit Benefit the Porefessional, care este in acest moment primerul meu preferat. Seara, inainte de culcare, am avut grija de hidratarea zonei din jurul ochilor cu Advanced Night Repair Eye, tot de la Estee Lauder.

Paleta preferata pentru ochi a fost Dior Incognito, mai ales culoarea mata din centru, care se transpune pe pleoape intr-un nude discret.


Dupa o perioada in care am mers pe un machiaj cat mai natural, am inceput sa ma intorc iar la dragostea mea, eyeliner-ul. De aceasta data am facut rocada intre tusul Scandaleyes Precision Micro Eyeliner de la Rimmel si creionul de ochi de la Marc Jacobs. Genele le-am rasfatat cu rimelul Volume reveal de la Bourjois (review aici).


Pe unghii am purtat non-stop My Private Jet de la OPI. Culoarea asta este fenomenala pentru sezonul rece.


Si pentru ca a venit frigul, pielea cam are de suferit, asa ca a trebuit sa inlocuiesc cremele de corp cu unturile (preferatele mele!). L-am ales pe cel cu unt de shea de la The Body Shop, pentru ca miroase divin si hidrateaza foarte foarte bine. Va recomand sa il incercati neaparat data viitoare cand mergeti in magazin.


Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii