Cum sa iti adaptezi garderoba daca esti insarcinata

21 decembrie

Cred ca una dintre marile dileme ale femeilor insarcinate este "eu cu ce ma imbrac azi?" sau cel putin asa mi s-a intamplat mie. Problema e ca atunci cand te expandezi, e greu sa gasesti ceva care sa te avantajeze. Parca nimic nu mai sta bine pe tine si totul te face sa arati de trei ori mai mare. De asemenea, poate doar mi se pare mie, dar majoritatea hainelor speciale pentru femei insarcinate, pe langa faptul ca sunt foarte scumpe, sunt si uratele, din materiale de proasta calitate si fara forma. De aceea, m-am ambitionat sa folosesc cat mai mult haine "normale" pe care le-am adaptat dupa situatia si pe care, totodata, sper sa le pot purta si dupa ce nasc. Mai jos va las cateva exemple.

1. ROCHIILE sunt minunate, deoarece sunt foarte comode si te incap cu usurinta. Nu fugi de cele mulate, ba din contra. Din propria experienta am observat ca acestea ma avantajeaza cel mai tare. Eu m-am orientat catre H&M si Zara.


Aceasta este o rochie de la H&M cu care am facut furori :) Adevarul este ca o vazusem la vloggerii din UK de ceva vreme si chiar mi s-a parut frumoasa, insa m-am gandit ca nu va arata atat de bine pe o femeie insarcinata. Totusi, la una dintre vizitele din magazin am zis sa o incerc si nu regret deloc. Este super moale si comoda si se aranjeaza minunat pe corp. Pretul a fost de 130 lei.


De la Zara am cumparat aceste doua rochii, ambele din colectia TRF si, prin urmare, nu foarte scumpute (intre 80 - 120 lei). Cea neagra este foarte folositoare si poate fi transformata in o mie de feluri, adaugand accesorii (curele, coliere, etc).


De la Bershka am o rochie achizitionata anul trecut, care pana acum o purtam cu o curea in talie, fiind destul de baggy. Ei bine, acum vine la fix! Nu este stramta pe corp, dar este scurtuta, ceea ce ma avantajeaza, eu fiind destul de mica de inaltime. De asemenea, insertiile "de piele" ii dau un aer modern, mai de bad girl, mai ales cand o port cu niste ghete cu catarame. 


2. FUSTELE CREION sunt iar un articol de imbracaminte pe care il puteti adapta cu usurinta. Important este sa le alegeti sa fie dintr-un material moale, care se intinde usor. Cea neagra, spre exemplu, este marimea S, dar cred ca o sa ma incapa pana in luna a 8. Am luat-o de la Pull&Bear si a fost doar 60 sau 70 de lei. Arata foarte bine combinata cu o bluza pe gat (luata de la H&M).



3. BLUZELE PE GAT si PULOVERELE sunt iar potrivite pentru aceasta perioada. Important este sa fie suficient de lungi sau sa le purtati cu o camasa sau un maiou lung pe dedesubt. 



4. CARDIGANELE pot salva orice outfit. Mie imi place sa le port cu jeans maternity (va recomand sa mergeti la H&M, mi se par cei mai ok) si un maiou. De asemenea, arata foarte bine si cu o rochita simpla de la New Look.




5. Aceeasi poveste este si cu SACOURILE. Evident, trebuie purtate desfacute, insa imbraca foarte bine corpul si dau o nota de eleganta oricarui outfit. Preferatele mele sunt cele de la Zara.



6. La final, as vrea sa va spun sa nu va feriti de TOCURI, in cazul in care sunteti obisnuite cu ele si le purtati oricum inainte de sarcina. Secretul este sa gasiti unele comode. Eu am avut norocul sa dau peste niste ghete de la Benvenuti pe care le-am purtat non-stop de cand le-am cumparat. Ideea este ca, odata ce am inceput sa cresc in latime, ca sa compensez, m-am gandit ca trebuie sa cresc si in inaltime, mai ales atunci cand port rochii si fuste mai lungi.


Prin urmare, ca o concluzie, as zice sa nu va lasati descurajate de faptul ca nu gasiti foarte multe haine speciale pentru gravide, deoarece puteti folosi ce aveti in garderoba fara nicio problema. Pana acum eu mi-am luat doar trei perechi de jeans maternity, in rest numai haine "normale". Va pup si sarcina usoara!!

You Might Also Like

0 comentarii