Preferatele lunii noiembrie

04 decembrie

Stiu ca nu am fost extrem de activa in ultimele luni, dar o sa incerc sa imi revin! Zilele acestea m-am chinuit un pic astfel incat sa refac si tema blogului. Sper ca va place si, daca aveti sugestii, va rog sa imi spuneti in comentarii.

In alta ordine de idei, hai sa povestim despre produsele preferate in luna care a trecut.


In noiembrie am adaptat un pic machiajul si am folosit culori un pic mai inchise. Dintre toate paletele incercate, cea de la Lancome a fost preferata mea, datorita nuantei cuprului si a verdelui care, in realitate, arata mult mai bine ca in poza.


Ca produse de baza am inceput sa intind mana tot mai des dupa fondul de ten 123 Perfect de la Bourjois. Initial, cand l-am cumparat, aveam impresia ca din cauza lui mi se incarca fata, asa ca am facut o pauza. Insa acum observ ca totul e normal cu tenul meu, deci probabil problema era de la altceva. In ceea ce priveste anticearcanul, trag cu greu de ultimele picaturi din The Age Rewind de la Maybelline. Sper ca spre sfarsitul lui decembrie sa fac rost de un stoc noi, dar pana atunci...Dumnezeu cu mila! Sprancenele mi le-am creionat cu Brow Wiz de la Anastasia, cel mai bun produs din categoria asta incercat pana acum de mine.


Pentru ca a venit frigul, am inceput sa acord o mai mare atentie buzelor si mainilor, asa ca am inceput sa folosesc balsamul de buze cu mango de la Burt's Bees si o crema de maini de la Yves Rocher. Imi place foarte mult cum miroase!


Si pentru ca si pielea de pe corp are nevoie de ingrijire, am optat pentru un gel de dus crema, care hidrateaza si miroase tare exotic. E vorba de cel de la Tresori d'Óriente. Si ca sa pastrez tema exotica, in loc de crema am folosit un ulei cumparat de pe iherb - alba botanica hawaiian body oil, care se aplica cel mai bine pe pielea uda.


Cred ca in viitorul apropiat ma voi indrepta catre produse cu miros de mere, scortisoara, miere si portocale, ca sa ma pregatesc psihic de iarna :D

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii