Un pic de shopping nu strica niciodata....

12 decembrie

Desi in mod normal nu ma entuziasmez prea tare de Black Friday, anul acesta am facut cateva cumparaturi in preajma "marelui" eveniment.


De la Top Line mi-am facut o maaaare lista cu produse OPI, dar nu a fost sa fie. Cand am primit comanda am observat ca vreo 4 produse lipseau, deoarece nu mai erau pe stoc cand mi-au facut pachetul. In colet am regasit Black Cherry Chutney si Green on the Runway. Asta e, am tras aer in piept si am trecut mai departe. Si deoarece totusi imi ramasese mintea la diluantul de oje, l-am zarit la un salon Abatte si mi l-am cumparat la un super pret (38 lei). 
De asemenea, de multa vreme voiam sa incerc top coatul de la Seche Vite, iar pana la urma am pus gheruta pe el prin intermediul unor colege de serviciu.


Despre gelul de dus de la Apivita am scris pe larg aici.


La Kiehl's am ajuns invitata de Andreea, cu ocazia implinirii a unui an a magazinului din Baneasa. Am plecat de acolo cu o multime de mostre si serumul corector pentru pete. Va recomand sa le faceti o vizita, deoarece vi se face gratuit o evaluare a tenului si primiti mostre in functie de rezultat.


La Sephora am beneficiat de 15% reducere, asa ca "m-am lipit" de rimelul Too Faced Better than sex, bronzerul Hoola de la Benefit, cateva cadouri pentru cei dragi si niste mostre. De la Anastasia Beverly Hills mi-am luat mult iubitul Brow Wiz, fara de care nu pot trai.


In plus, astept cu nerabdare sa intru in posesia unor oje Essie si a anticearcanului de la Maybelline, pe care sper sa mi le aduca o prieta din afara. Cand le primesc, vi le arat pe Facebook sau Instagram.

Voi ce v-ati cumparat de Black Friday?

You Might Also Like

0 comentarii