Craciunul cu Lush

04 ianuarie

Desi cu intarziere, am reusit sa fac rost de trei produse de la Lush din colectia de Craciun. Pentru ca deja am incercat doua dintre ele si mi-au placut extrem de mult, m-am gandit sa va spun cate ceva si aici si, in cazul in care aveti pe cineva prin alte tari care va poate ajuta cu achizitionarea lor, sa ii spuneti sa va treaca pe lista. Am asa un feeling ca probabil vor intra si la reducere in perioada urmatoare.


The Magic of Christmas Reusable Bubble Bar - poate fi descrisa ca o bagheta care se tine sub jetul de apa pentru a crea spuma. Se poate folosi cam de 4-5 ori. Din pacate, dupa doua folosiri a mea s-a crapat, astfel incat nu mai e pe post de bagheta, ci bucatele pe care trebuie sa le tin in mana. Chiar si asa functioneaza foarte bine.

Lush bubble bar

Pe langa faptul ca face o spuma foarte fina si densa, mirosul este foarte nice, potrivit de sezon: scortisoara, cuisoare, migdale si portocale. Nu stiu de ce, dar mie parca imi aduce putin si a dovleac, dar cred ca am halucinatii olfactive, intrucat acesta nu se regaseste in ingrediente. De asemenea, apa capata o culoare portocalie. 


Dupa utilizare pielea se simte foarte bine, hidratata, probabil datorita uleiurilor din continutul acestui bubble bar.

Star Dust Bath Bomb - nu face spuma, insa are proprietati benefice pentru piele. As vrea sa va spun ca intreaga experienta in sine este minunata, deoarece aceasta "bomba" de baie coloreaza apa intr-un albastru laptos, eliberand totodata in cada si o serie de stelute mici si un sclipici foarte discret. Mirosul este extrem de placut, fiind o combinatie intre vanilie si bergamota.

Lush Star Dust

Dupa baie, pielea este vizibil mai hidratata (incomparabil fata de dupa utilizarea bachetei The Magic Of Christmas). Doar pentru ca ma "admiram" cu intensitate am observat faptul ca o parte din sclipici se transferase si pe piele, insa era extrem de discret. Cred ca ar fi un produs bun de folosit inainte de o petrecere.



Golden Wonder Bath Bomb - este singurul produs pe care inca nu l-am incercat, insa astept sa o fac cu nerabdare. Am auzit ca apa se coloreaza in mod spectaculos, asa ca sper sa nu ma dezamageasca. Fiind tot o "bomba" de baie, ma astept ca efectele sa fie asemanatoare cu cele dupa folosirea Stard Dust Bath Bomb. Desi face parte din colectia de Craciun, mirosul este unul fresh, usor citric. Printre ingrediente se regasesc uleiul de lamaie verde si de portocale. Promit sa filmez asa cum am facut si la celelalte doua produse si sa fac un update la aceasta postare imediat ce pot.

Lush Bath Bomb

Ma gandesc serios ca in viitorul apropiat sa fac o comanda pe site-ul din UK, deoarece produsele Lush chiar mi se par bune. Nu inteleg de ce nu le aduc si la noi, ca sa ne putem rasfata cu aromele lor delicioase.

You Might Also Like

0 comentarii