Crema de noapte Clarins Multi-Active Nuit

18 ianuarie

Am cautat peste tot pe blog review la Clarins Multi-Active Nuit si sunt sincer surprinsa faptul ca nu l-am gasit, deoarece a fost crema mea preferata in urma cu doi ani. Fiind disperata dupa ea, am cumparat-o si am inceput sa o folosesc iar.


Recipientul este sub forma de borcanas din sticla, de buna calitate. Daca sunteti insa adeptele cremelor din tub, probabil ca nu o sa va placa acest lucru, din motive igienice. Deoarece eu ma dau cu crema dupa demachiere si, implicit, curatarea mainilor, nu ma deranjeaza.


Textura este foarte light, astfel incat crema intra aproape imediat in piele si nu lasa absolut nicio pelicula. Totodata hidrateaza foarte bine asa ca, atunci cand o folosesc, chiar simt o diferenta cand ma trezesc dimineata. Tenul este vizibil mai fin si luminos. Desi producatorul sustine ca Multi-Active Nuit trebuie folosita pentru a combate primele semne ale imbatranirii, eu cred ca este buna si pentru tenurile mai tinere, intrucat nu are ingrediente anti-aging puternice.


Aici am intins-o partial, ca sa va dati seama de textura.


Singurul minus pe care i l-am gasit este mirosul, care mi se pare destul de puternic pentru o crema de fata. Nu va puteti inchipui ce am suferit in primele luni de sarcina, cand preferam sa nu o folosesc din aceasta cauza. E pur si simplu un miros greu, deloc fresh. Partea buna e ca nu persista.

Daca ajungeti prin Sephora, va recomand sa cereti o mostra si sa vedeti daca va place ;)


You Might Also Like

0 comentarii