Preferatele lunii iunie

12 iulie

Stiu, suntem la mijlocul lui iulie si eu abia acum m-am trezit sa va arat ce mi-a placut in iunie. Pozele stau de ceva timp in telefonul meu, dar nu am mai deschis laptopul de o vesnicie. Nu stiu cum sunt construiti bebelusii astia, dar sigur au un senzor special. Daca se intampla sa faci altceva in afara de a le arata lor atentie maxima, incep sa planga. Doar cu telefonul ce mai scap, dar cand il ascund printre asternuturi.

Acestea fiind spuse, vedetele de luna trecuta sunt...


Am avut parte de cateva evenimente, asa ca a fost nevoie sa ma machiez mai serios, ca un om mare :) Prin urmare, am recurs la fondul de ten Chanel Vitalumier Aqua, paleta de farduri Marc Jacobs (swatch-uri aici) si la iluminatorul Becca


Atunci cand nu m-am machiat (pentru ca oricum 90% din timp il petrec acasa :(), am folosit foarte multa apa termala, ca sa ma mai racoresc un pic. Nu cred ca e o diferenta mare intre branduri, dar am preferat-o pe cea de la Evian, datorita spray-ului. Si cred ca si numele in sine ma face sa ma simt mai fancy. Masti am tot incercat, iar momentan o prefer pe cea de la SkinFood, luata din Sephora. E usurica pe ten si hidrateaza bine.


In final, sa vorbim un pic si despre corp. Inca ma mai lupt cu kg acumulate in timpul sarcinii. Mai am 4kg de eradicat si nevoie de multa tonifiere. Cum nu plec in concediu prea curand, am zis sa o iau incetisor. Pe pulpane imi place sa folosesc crema de ferminate de la Collistar. Nu pot zice ca am vazut efecte in aceasta directie, dar pielea e clar mai fina. Iar pe extremitatile vizibile, aplic crema bronzanta Vita Liberata. Este ca un machiaj pentru picioare, deoarece se curata la dus. Imi place brandul asta si am vrut sa imi iau mai multe de la ei, dar cei de la Sephora stau foarte prost cu stocurile. In final, as vrea sa laud un pic crema de cuticule de la Sally Hansen. Am tot plimbat-o dintr-un sertar in altul, pana sa ma indur sa o deschid. E super hidratanta!


Ma scuzati pentru ca postez asa de rar, dar ce sa ii faci, intervine viata. Am tot sperat ca pe masura ce creste Pisica, o sa am mai mult timp pentru mine, dar parca e exact invers!

Va pup.

You Might Also Like

0 comentarii