O seara de relaxare (produse folosite)

14 septembrie

Pentru ca am impresia ca in ultimele 6 luni sunt obosita incontinuu, evident ca imi sta mintea numai la relaxare. Acum ca Micutenia Pamantului nu mai e asa de mica si rezista sa mai stea o ora fara mine, incep sa profit si sa ma rasfat macar un pic, chiar daca sunt sub presiunea timpului si, din cand in cand, de dupa usa apar patru ochi care incearca sa ma santajeze emotional ca sa ies mai repede din cada. Prin urmare, m-am gandit sa va arat rapid cam ce produse folosesc eu in astfel de zile.


In primul si in primul rand, dau drumul la apa ca sa umplu cada, unde adaug un spumant, o bomba de baie sau orice ma duce cu gandul la rasfat, lux si relaxare. In acest moment, preferatul meu este Laura Mercier Crème brûlée honey bath despre care v-am povestit AICI


Deoarece eficienta trebuie sa fie maxima, in timp ce se umple cada ma demachiez si folosesc o masca de fata care sa ma ajute sa curat tenul. Momentan, imi place cea de la Andalou naturals - pumpkin honey glycolic mask. Cam dupa 15 minute o curat si e timpul sa intru in cada. Odata ajunsa acolo, desfac un "sheet mask" care este pentru hidratare si o tin pe fata pana simt ca hartia e aproape uscata. Am o multime de la Lululu cumparate in timpul vizitei de anul trecut din Japonia (pachete de cate 7 sau de cate 32!). In timpul asta citesc si zac pur si simplu. Ora asta de singuratate este balsam pentru suflet :D



Dupa ce ies din cada (nu v-am mai povestit despre gel de dus, sampon etc, astea le consider un must, nu un rasfat), imi place sa ma ocupa de pielea de pe corp, asa ca am grija sa ma hidratez cu Laura Mercier Crème brûlée soufflé body crème. Pentru picioare folosesc ori o masca speciala de la Sephora (ma tenteaza ca in viitor sa incerc si faimoasele Parasoftin), ori gelul cu Heparina de la dr Hart (il gasiti in Sensiblu, iar luna asta este la oferta - 12,5 lei).


Dupa acest mic ritual, parca ma simt si eu revigorata si gata sa o iau de la capat cu noi puteri. Voi ce faceti ca sa va relaxati?


You Might Also Like

0 comentarii