...de baie

24 iunie

O sa incep aceasta postare printr-o promisiune solemna pe care mi-o fac mie insami: cel putin pana in toamna nu o sa imi mai cumpar niciun produs de baie gen scrub, gel de dus, sapun sau spumant (*aici simt nevoia sa marturisesc ca mai astept cateva comandate acum vreo cateva saptamani care urmeaza sa vina, deci acelea nu se pun). Nu stiu de ce in ultima vreme am facut un fel de pasiune pentru astfel de produse si am cumparat si tot cumparat. Acum imi dau seama ca exagerez, chiar nu am nevoie de atatea si un pic de cumpatare mi-ar sta foarte bine, mai ales acum in preajma vacantei cand bugetul trebuie ajustat ca atare.
Acum ca mi-am tinut o predica pe care o meritam :), o sa va arat un pic mai jos victimele ultimelor mele achizitii.


V-am povestit deja cat de mult imi place scrubul de la Sabon. Deoarece este pe terminate, m-am intors si am mai cumparat un borcanel, de data asta varianta cea mai mare. Cel micut este pentru sora mea. De asemenea, nu am rezistat tentatiei de a-mi cumpara a o mie-lea sapun. Am zis ca o sa le strang pe toate si o sa le fac o poza ca sa imi dau seama cate am si sa ma opresc din cumparat.


Pentru ca am avut un voucher de reducere 40%, m-am hotarat sa intru si la Manufaktura pentru prima data in viata mea. Am vazut pana acum magazinul din Afi, dar n-am avut curiozitatea sa il vizitez. Sincer, produsele mi s-au parut destul de scumpute, dar tot m-am lipit de doua (da, DOUA!) scruburi de baie, unul cu chestii de la marea moarta si altul cu ciocolata si portocale. Am vrut sa il iau pe cel cu bere, recomandat de o prietena, dar nu il mai aveau. Si de un ulei de baie pe care mor de curiozitate sa il incerc. Planuiam in seara asta, dar din cauza unor cauze independente de mine a trebuit sa o las pe alta data.


Cam asta a fost marturisirea si promisiunea mea publica, sper sa ma sustineti.

Va pup (cu vinovatie in glas)!

You Might Also Like

0 comentarii