Diverse ... si primele impresii Ivatherm

20 iunie

Astazi mi-am aruncat in ochi peste masuta unde tin diverse creme si cremute si mi-am dat seama ca nu mai am loc sa arunc un ac. Stau toate claie peste gramada si dimineata parca nu mai gasesc nimic din ce caut.... Asa ca am stat un pic sa analizez ce si cum. Adevarul e ca de la incidentul cu pricina, parca am lasat-o mai moale cu testatul, dar asta nu ma impiedica sa strang si sa tot strang..
Acum ceva vreme eram femeia unei singure creme :))) Adica odata ce foloseam o crema care mi se parea ok, continuam cu ea pana la plictis. Nu suna incitant, dar in perioada aia n-am avut nici macar o problema cu tenul.
Mai jos o parte din lucrurile care ma asteapta sa le folosesc si inca cateva pe care am inceput deja sa le testez. Acum ca ma uit la poza, mi-am dat seama ca am uitat de serumul de la Lancôme si de cremele de la Eucerin.




Cumintele ma asteapta crema Hydra Life de la Dior si Advanced Night Repair Eye de la Estée Lauder - full size si diferite mostre de la Estée, Dior, Mario Badescu si  Strivectin.




Ce am inceput deja sa testez sunt produsele Ivatherm, pe care le-am primit vinerea trecuta. 




Sunt bucuroasa ca am fost acceptata in prima campanie la care m-am inscris de cand am acest blog - Trender - Ivatherm.  Am primit o apa termala, o crema de ochi UNA si o crema de fata UNA. Deoarece campania se numeste "Cate lucruri imparti cu femeia din viata ta?" m-am gandit sa ii fac o surpriza frumoasa mamei si sa o aleg "partenera" de testare.




Deoarece inca locuim impreuna, impartim o multime de lucruri, mai putin cremele de fata. Acum pot spune ca le impartim si pe astea, dar separat :) Adica pentru ea am ales tot crema de fata UNA, crema de ochi anti-rid si anti-cearcan si apa termala. Am instruit-o sa lase tot ce folosea pana acum deoparte si sa incerce doar produsele primite, ca sa imi poata oferi o parere cat mai exacta, pentru ca la sfarsitul campaniei urmeaza un review detaliat de ambele parti. De aceea si eu am facut acelasi lucru. Dimineata si seara folosesc cele doua creme, iar in timpul zilei apa termala Herculane.


N-as vrea sa va dau foarte multe detalii acum, deoarece sunt abia la inceput. Ce pot spune este ca imi place ambalajul foarte mult, recipientele de sticla m-au dat pe spate :) Cu crema de fata ma impac foarte bine, iar cu cea de ochi inca nu m-am lamurit complet, o mai folosesc o vreme sa vedem cum ne intelegem. Pentru ca sunt dermatocosmetice, nu mi-au cauzat nicio neplacere, fata mea se simte foarte bine. Probabil si de la efectul numit "vara" am un ten curat care sper sa ma tina cat mai mult. Deja nu mai folosesc fond de ten, doar corector in partile esentiale.


Voi aveti multe produse in stand-by sau sunti fidele unuia singur?


Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii