!!!1 an de blogging: Giveaway Sabon!!!

01 martie

In postarea de aici v-am promis un cadou si iata ca azi m-am montat si am facut pozele necesare :) Coincidenta face ca astazi sa fie si 1 martie, deci cu atat mai bine.
Nu este deloc un secret faptul ca sunt fan Sabon. Deoarece stiu ca produsele de la ei nu sunt tocmai ieftine, m-am gandit sa va fac o surpriza! In plus, am adaugat si doua dintre tartele mele favorite de la Yankee Candles! 


Primul lucru pe care am pus mana a fost, evident, scrubul de baie (review). Am ales varianta de 500 ml, cu Iasomie (descriere site aici). Am adaugat si o lopatica, astfel incat sa va fie mai usor sa il folositi.


In magazin mi-a facut cu ochiul si sapunul lichid pentru corp. Sunt pur si simplu innebunita dupa recipientul din sticla (ca sa nu zic sticla din sticla :D) cu aspect vintage. Am ales varianta Paciuli - Lavanda - Vanilie, 300 ml (descriere site aici). Am un scrub care miroase asa si va pot spune ca e extraordinar. Atasat aveti si o pompita.


De sapunuri nu cred ca mai are rost sa va povestesc...sau mai are? Colectia de aici nu mai este de actualitate, am mai consumat din sapunurile vechi si adaugat unele noi. Pot spune ca a mai crescut un pic de la ultima sedinta foto. Si cum am incercat ca acest pachet facut special pentru voi sa cuprinda produse dragi mie, am adaugat si doua sapunuri. Ambele miros divin - sapunul cu lapte de capra (aici) si sapunul lapte - cocos (aici).


Inchei prezentarea cu tartele Yankee Candle. Aromele sunt extrem de primavaratice si fresh. Vi le recomand.


Sper sa va placa ce am pregatit pentru voi! Tot timpul petrecut in magazin am avut un zambet larg pe fata, gandindu-ma ca una dintre voi va castiga aceste produse.

Mai jos veti gasi conditiile de inscriere la acest give away. 

CONDITII OBLIGATORII:
1. Sa fiti fani ai paginii de Facebook Très Chic.
2. Sa urmariti acest blog prin Google Friends Connect (optati pentru a urmari blogul "in mod public").
3. Sa dati share pe Facebook la aceasta postare (postarea trebuie sa fie publica, iar ca linkul sa fie corect, dupa ce postati, trebuie sa dati click acolo unde apare timpul/ora postului - 3 minutes ago, spre exemplu )
=>Trebuie sa lasati intr-un comentariu adresa cu care ma urmariti prin GFC, numele cu care ati dat like pe Facebook si link-ul de share
OPTIONAL (fiecare punct inseamna o sansa in plus):
1. Sa va abonati prin newsletter la email (follow by email)
2. Sa ma urmariti pe twitter @EstChic
=> Trebuie sa lasati intr-un comentariu adresa de mail cu care v-ati abonat/id-ul de twitter cu care ma urmariti

Perioada de participare: 
01.03.2013 - 21.03.2013 (ora 11.59).
*Pot participa persoanele care au o adresa in Romania, unde pot trimite coletul.  
*De asemenea, as avea rugamintea sa nu va inscrieti aceeasi persoana de pe mai multe conturi. 

Va multumesc inca o data pentru ca cititi acest blog si sunteti alaturi de mine!

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii