Review: Rimmel Stay blushed!

18 iulie

Asa cum am promis, astazi revin cu un review! Nu mai aveam nevoie de niciun blush, mai ales dupa ce am cumparat paleta de la NARS, insa toate planurile     s-au naruit atunci cand am vazut o poza postata de Lisa Eldridge, in care lauda Stay Blushed! de la Rimmel.


La vremea aceea eram in Italia, si oricat l-am cautat prin magazine, nu am dat de el. Asta pana cand l-am gasit pe Asos! Am dezbatut un pic ce nuanta sa cumpar, iar la final am pus in cos 004 Sunkissed Cherry, desi n-am renuntat la ideea de a cumpara in viitor si Peach blush.


Ambalajul este sub forma de tub (cantitate 14 ml), ceea ce mi se pare foarte potrivit pentru un produs tip crema. In primul rand, este mult mai igienic pentru ca nu imi mai bag gherutele in el, iar in al doilea rand este mai usor de folosit si de dozat.



Pentru un efect frumos, este nevoie de foarte putin produs, cam cat vedeti mai jos, pentru fiecare obraz in parte. Totusi, am observat ca daca il intind normal, prin miscari circulare, culoarea isi pierde prea mult din intensitate, lucru care ma nemultumeste, asa ca imi place sa il aplic prin tapotare.


Inainte sa il cumpar, uitandu-ma pe internet, citisem ca trebuie lucrat foarte repede cu acest blush, pentru ca se usuca imediat. Eu una nu am observat deloc aceasta problema. Da, prefer sa ma ocup de fiecare obraz in parte, pentru ca asa imi este mai la indemana si asa fac cu orice blush, dar nu imi inchipui cum reuseau fetele de pe net sa aiba probleme la aplicare.


Desi se numeste Sunkissed cherry, mie culoarea imi inspira mai mult un peach. Tocmai de aceea sunt curioasa sa vad cum arata si celelalte nuante. Chiar si asa, imi place foarte mult cum arata, mai ales pentru ca mi se pare ca are un efect natural. In plus, fiind un produs tip crema, se aseaza foarte bine pe ten.


In ceea ce priveste rezistenta, este un blush destul de bun si, la sfarsitul zilei, mai pot vedea o parere de culoare in obraji. Trebuie tinut cont si de faptul ca eu imi ating destul de des fata, asa ca  fardurile de obraz dispar primele. Si daca il compar cu o alta iubire mai veche de-a mea de la NYX, Rimmel Stay blushed! iese castigator.

Voi ati incercat acest produs? Ce alte farduri crema imi recomandati?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii