Preferatele lunii iulie

05 august

Cu un pic de intarziere, va prezint si eu preferatele lunii iulie. Marturisesc ca faptul ca nu am un coltisor al meu unde sa fac pozele ma incurca foarte tare si imi taie cam taie din chef. Dar sper ca aceasta problema sa se remedieze in viitorul apropiat ;)


In materie de machiaj am prins un pic de curaj si am inceput sa revin incet incet la farduri de ochi si rujuri. Pana acum foloseam doar rimel, deoarece era mult mai comod, iar pielea bronzata ma ajuta mult. Dar acum culoarea a inceput sa dispara, asa ca am apelat la Naked 2. M-am gandit putin si cred ca o sa fac o postare cu toate cele trei palete Naked. Le am de suficienta vreme astfel incat sa fac un review in cunostinta de cauza, zic eu :D
Si pentru ca pielea mea trece printr-o perioada buna, o las sa respire si aplic doar anticearcan (cel de la Maybelline de aici, dar pe care nu l-am pozat) si pudra Madina Revolution pentru matifiere.
Nu stiu unde am ratacit blush-ul de la Rimmel. L-am cautat peste tot, dar nu dau de el. Din cauza asta, a fost nevoie sa ma reorintez, asa ca am pus mana pe Milani (nuanta Luminoso). V-am povestit de el aici si nu mi-am schimbat parerea.


Si daca tot vorbeam de rujuri, de data asta am doua preferate pe care le combin: Pure Color de la Estée Lauder, in nuanta Candy Shimmer si Maybelline Super Stay 14h, in nuanta Stay with me Coral.



Urmatoarele trei produse sunt NEMAIPOMENITE. Si o zic din tot sufletul. Despre unturile de corp de la The Body Shop v-am tot mentionat, mai ales de preferatul meu cu unt de shea, insa nu le-am facut review. Pentru ca am terminat cremele de corp deja incepute, mi-am dat voie sa il deschid pe cel cu capsuni. Chiar as vrea sa va povestesc despre ele intr-o postare viitoare.


Celelalte doua minunatii sunt:
- Serumul (sau serul, dupa preferinte) Estée Lauder Advanced Night Repair. Este mirific si il asteapta o sedinta foto ca sa vi-l prezint in detaliu. Asta se va intampla dupa ce il folosesc o perioada mai lunga de timp, insa. S-a intamplat de cateva ori sa imi schimb parerea cu privire la un produs (in bine sau in rau) dupa ce l-am folosit multa vreme.
- Eau de Beauté de la Caudalie. Pe micutul asta il folosesc de suficient de multa vreme si i-am facut deja poze.


Va doresc un august frumos, in care sa va faceti amintiri de neuitat si va las cu melodia care m-a obsedat in ultima saptamana.
Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii