Winterlicious Tag

23 decembrie

Si iata ca timpul zboara, chiar repede! Mai sunt doua zile pana la Craciunul mult asteptat. Si, ca sa fiu in ton cu sarbatorile, astazi voi face Winterlicious tag, primit de la Andreea (multumesc, doamna!).
Deci sa le luam pe rand:

1. Oja preferata in aceasta iarna - m-am indragostit de setul Seasonal Sparkles de la China Glaze. Imi plac absolut toate trei ojele, dar cea mai preferata dintre preferate este 1001 Twinkle Lights.



2. Produsul de buze preferat iarna asta - am buzele foarte uscate si mai am si prostul obicei sa le rod. De fiecare data ma salveaza balsamul de buze de la Nivea. In ceea ce priveste rujurile, am purtat foarte mult Shade 16 de la MUA (swatch aici).


3. Cea mai purtata piesa de imbracaminte iarna asta - poza nu ii face dreptate. In realitate este mult mai fluffy si gros. Este vorba de un pulover no name care ma scapa de orice frig. In plus, merge cu foarte multe piese de imbracaminte din garderoba mea. Pur si simplu il "arunc" deasupra :)


4. Cel mai purtat accesoriu in aceasta iarna - ceasul Mido. Este cam cel mai purtat accesoriu inca de cand l-am luat, in septembrie.


5. Aroma preferata iarna asta - de scortisoara si mar copt. Miroase delicios :D


6. Bautura preferata iarna asta - nu pot zice ca am o bautura preferata de iarna, dar categoric asta e singurul anotimp in care beau vin fiert. Si neaparat trebuie sa fie pus in canile mele de Craciun si sa nu ii lipseasca scortisoara!


7. Filmul preferat de Craciun - nu am un film preferat de Craciun. Dar daca tin cont de ceea ce imi placea cand eram mai copil, ar fi Singur Acasa.


8. Colindul preferat - Santa Baby, cantat de Kyle Minogue.


9. Mancarea preferata de sarbatori - in perioada asta imi place sa mananc sarmale si cozonaci. E ciudat faptul ca in restul timpului nu ma prea omor cu ele :))


10. Decoratiunile preferate - orice decoratie de Craciun, atata vreme cat nu este kitchoasa!


11. Planuri de sarbatori - Craciunul il voi petrece in familie, cu siguranta. O sa fie o masa mare la care ne strangem cu mic, cu mare. In ceea ce priveste Revelionul inca nu am planuri. Oricum, va fi petrecut cu Mister Très Chic ;)


Va invit cu drag sa preluati acest tag :)

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii