Preferatele lunii decembrie

02 ianuarie

V-ati revenit? Desi nu am facut mare lucru de revelion, am impresia ca am petrecut ziua de ieri mai mult dormind, una dintre activitatile mele preferate :D Totusi, printre picaturi, am pus cap la cap si preferatele lunii decembrie.


Desi in aceasta perioada ma pot lauda cu o piele fara probleme (sper sa tina!), am observat o imbunatatire a texturii acesteia atunci cand folosesc tonerul de la Clarins - Gentle Exfoliator. Dimineata ma trezesc cu fata mai luminoasa. Si pentru ca am nevoie de hidratare extra, sub crema de noapte imi place sa aplic serum cu acid hialuronic de la Collistar, despre care v-am vorbit in amanunt aici.


Cand vine vorba despre corp, am tot experiementat cu uleiuri, unturi si creme. Imi doresc sa nu fac vergeturi, dar mai vedem care e situatia. Desi hidratarea este importanta, un rol major il are si mostenirea genetica. Oricum, eu nu ma las, asa ca in ultima luna am folosit Bio-Oil (luat de pe iherb), despre care am auzit nenumarate si vreau sa va spun ca, pana acum, imi place cel mai mult. Lasa pielea fina si hidratata. 


Cand am auzit ca primerul de la radiant a inceput sa se gaseasca foarte greu, am avut un mini atac de panica! Daca il vedeti pe undeva, sa il luati, este ieftin si bun! In ceea ce priveste paleta cel mai des folosita in aceasta luna care a trecut, este vorba de Urban Decay Naked 2, lucru destul de surprinzator, tinand cont ca, dintre cele trei, pe aceasta o prefer cel mai putin. In loc de tus, am ales sa utilizez mai des un creion de ochi, pentru un look mai soft. Am optat pentru cel de la MAC, in nuanta Teddy.


Pentru ca luna trecuta am facut un pic de shopping la Sephora, am pus gheruta pe mult-laudatul bronzer de la benefit - Hoola. L-am tot folosit in decembrie si imi place. Ma gandesc sa ii fac un review mai detaliat. Blush-ul utilizat aproape zilnic a fost unul marca proprie Sephora, pe care l-am primit cadou de ziua mea de nastere. A tot zacut uitat printr-un sertar, pana cand am dat de el si am fost curioasa sa il incerc. Nu ma asteptam sa imi placa asa de mult!


Cam acestea au fost produsele folosite in decembrie. Sper ca noul an sa imi aduca mai multe descoperiri in materie de beauty, lucru pe care vi-l doresc si voua!

La multi ani!

You Might Also Like

0 comentarii