Preferatele lunii ianuarie

02 februarie

Si luna aceasta am sa va arat cateva bunatati descoperite recent ;)


Minunatia asta - Perfect Whip - am luat-o din Japonia, inca de anul trecut, dar nu am apucat sa o folosesc pana acum doua saptamani. O folosesc pentru curatarea fetei si imi place extrem de mult. Promit sa revin cu un review cat de repede posibil.


Am citit o multime de lucruri despre produsele Babor, mai ales ca sunt produse profesionale, folosite in saloane. Anul trecut m-am lasat ispitita de niste reduceri si am achizitionat crema de fata Babor Skinovage. Anul acesta i-a venit randul, asa ca am inceput sa o folosesc zilnic si, pana acum, si-a facut treaba foarte bine.


In materie de make-up sunt demne de mentionat primerul photo finish de la smashbox si paleta de blush-uri de la NARS, pe care am folosit-o foarte des si pentru ochi (iluminatorul pe toata pleoapa si un pic de bronzer in pliul ochiului). Review si swatchuri aici.


Pentru ca este inca frig, iar mainile mele au nevoie de hidratare intensa, am optat pentru Nuxe reve de miel. Parul l-am rasfatat cu uleiul Moroccanoil. Maine cred ca ma duc sa il tund, deoarece l-am cam neglijat din aceasta privinta.


Voi ce ati mai descoperit in ultima vreme in materie de make-up si beauty?


You Might Also Like

0 comentarii