Preferatele lunii decembrie

30 decembrie

Ce senzatie minunata sa nu stii in ce zi a saptamanii esti :D
Si acum, fara introduceri inutile, iata preferatele lunii decembrie:


Am intrat si eu in randul lumii si mi-am luat un Tangle Teezer de pe beautybay.com. Nu pot sa zic ca mi-a schimbat lumea sau ca pieptanatul e acum o mare fericire, dar pot zice ca este o perie buna care descurca fara sa ma traga prea tare de par.


Pentru ca am facut o groaza de poze in loc sa le grupez pe categorii (prea mult timp liber, cum ziceam), o sa le prezint un pic cam alandala, sper sa nu va deranjeze :D Urmatoarea pe lista este crema de fata Dior Hydra Life. Imi place pentru ca este foarte light si hidrateaza, perfecta pentru aceasta perioada.


Despre cremele de maini de la Avojuice O.P.I v-am povestit aici. Le folosesc zilnic, prin rotatie.


Desi il am de ceva vreme, n-am prea folosit gelul de dus Green Tea Lemon de la Sephora pana acum vreo 3 saptamani. Dar vai, ce imi place. Are un miros extrem de fresh care ma energizeaza pe loc.


Despre pasta de dinti de la Powersmile (iherb) puteti citi mai multe pe blogul Andreei. N-am crezut pana cand nu am folosit-o. Curata extrem de bine, iar dintii arata mai albi. Evident, o voi recumpara.


In ceea ce priveste pudra de fata, am inceput sa refolosesc elf high definition powder. Ca si bronzer imi place pudra de la Deborah. Este foarte fina si are o culoare frumoasa.


Despre fondul de ten de la Bourjois - Healthy Mix v-am povestit aici. Imi place in continuare foarte mult si l-am folosit intens in ultima luna.


Corectorului Affinitone de la Maybelline i-am facut deja review. Imi place sa il aplic cu pensula de la Sigma - P82. Efectul este unul foarte frumos si natural.


Sunt deja la al doilea tub de Hypnose Drama. Imi place tare mult si ma gandesc deja sa il recumpar. Am gasit o oferta aici.


De la MUA am cateva blushuri. Acum i-a venit randul celui in nuanta "shade 2". E un roz frumos si natural.


Din pacate tusul 24/7 de la Urban Decay este pe terminate. Vi l-am prezentat aici. Nu stiu ce o sa ma fac si cu ce o sa il inlocuiesc, dar sper sa gasesc ceva asemanator. Este extrem de intens si se aplica minunat de bine.


Niciodata nu mi-a prea placut efectului creionului alb pe mucoasa ochiului. De aceea mi-a placut foarte mult cand am descoperit creionul de la Oriflame in nuanta "nude". Efectul este unul natural.


Despre Primer Potion de la Urban Decay v-am tot povestit ca imi place. Este foarte bun si fardul nu se misca din loc atunci cand il folosesc.


Tocmai ce mi-am luat Naked 2. Totusi, nu cred ca Naked 1 sa paraseasca prea curand topul preferintelor mele. Imi place in mod special culoarea "Naked" pe care o folosesc inclusiv pe sprancene.


Imi place demachiantul de la Bioderma - Sensibio H2O pentru ca este foarte bland cu pielea, asa ca il folosesc in zona ochilor. Cam doua-trei dischete rezolva machiajul cu usurinta.


Si in final, mi-a placut la nebunie sa folosesc oja Twinkle Lights de la China Glaze. Mi se pare potrivita pentru pentru sezonul sarbatorilor. Ba cred ca o sa o folosesc si dupa aceea, e prea frumoasa ca sa stea degeaba.


Cam astea au fost toate. Stiu, stiu, multe si haotice, dar sper ca v-a facut placere sa citit despre ele.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii