Ce-am mai cumparat: Sabon

14 martie

Odata cu cumparaturile facute pentru giveaway-ul aniversar (mai multe detalii AICI), mi-am luat si eu cate ceva. Pur si simplu nu rezist sa plec cu mana goala dintr-un magazin Sabon. Stiu ca am dezvoltat o mica obsesie, dar am avut o discutie cu mine insami si m-am impacat cu ideea :)
Sapunurile lipsesc din poza de grup.


Despre scrub v-am povestit si tot povestit. De aceasta data am optat pentru Vanilla Coconut, varianta 500 ml.


Am decis sa incerc si cremele lor de corp. Prima data mi-am luat Sorbet Body Gel Ginger Orange si imi place taaare mult. S-a regasit si printre preferatele lunii februarie.


Apoi m-am intors pentru untul de corp Butter Cream Tropic. Initial am zis ca nu merita investitia, dar m-a biruit curiozitatea. Nu pot sa zic ca ma incanta textura si am un dubiu apropo de data de expirare, nu apare pe nicaieri.


De fiecare data cand fac baie si folosesc masca de par, ma gandesc ca ar fi mai eficienta daca m-as pieptana, pentru a distribui produsul eficient. Cum nu imi vine sa car cu mine Tangle Teezer-ul, am luat o perie speciala, care arata tare bine. Mi-a fost si mila sa o testez...


Alta perie care mi-a atras atentia a fost cea pentru corp, care se poate folosi atat pentru exfoliere, cat si pentru masaj. Initial o ochisem pe aceasta, dar am zis ca poate data viitoare...



Cu spuma de baie cu mosc a fost o adevarata telenovela. Am vazut-o si m-am indragostit de ambalaj (sticla din sticla cu eticheta vintage). Am pus mana pe ea, am lasat-o, i-am dat tarcoale, m-am uitat cu ochi galesi si am lasat-o acolo pana la urma. Evident ca m-am intors si am cumparat-o :D

poza Sabon.ro

M-am lipit si de doua sapunuri - cu Liliac si cu  Lapte-Cocos. Pe acesta din urma l-am mai avut si miroase divin. Va spuneam in alta postare ca s-a cam schimbat situatia cu colectia de aici. V-ar interesa un update?

poze Sabon.ro

Daca aveti intrebari, va raspund cu drag.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii